Avatar billede Kaj Praktikant
08. oktober 2020 - 14:37 Der er 4 kommentarer

Accept af adgangskode

Forsøger at installere en Linksys extender RE6700. Installationen går fint lige indtil adgangskoden til WiFi-modem (Sagem) angives. Den forsøger at logge på, men siger, at password er forkert: "The password does not seem to be working. Please check to make sure the password is correct and try again."
Har forsøgt med reset af modem uden held.
Det er den korrekte kode - andet kan logges på med denne kode.

Håber nogen kan hjælpe. -Tak.

Kaj
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. oktober 2020 - 15:30 #1
Har du prøver at logge på med WPS -  er der en WPS knap på dit Sagem så tryk på den og prøv så at logge ind.
Avatar billede kulawig Professor
08. oktober 2020 - 15:50 #2
er koden lang nok, noget udstyr forlanger en kode der har en minimumslængde (feks. min 8 tegn)

mvh
michael
Avatar billede Kaj Praktikant
08. oktober 2020 - 16:05 #3
Koden er den originale, den er med Saagem modemmet - 10 karakterer.

Mvh.
Kaj
Avatar billede kulawig Professor
09. oktober 2020 - 07:50 #4
hvis det er et af de modems der kommer fra TDC eller et af energiselskaberne , så vil du være meget bedre tjent med at sætte det i "bridge mode" og tilslutte en rigtig router direkte. det tænker jeg kunne løse rigtig mange af dine problemer.
Sagem er IKKE berømt for deres fremragende elektronik ;-)

Mvh
Michael