Avatar billede Kris Juniormester
11. november 2020 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på Facebook

Hej! Jeg har problemer med at logge ind på min Facebook profil, via min Pc. Når jeg prøver, kommer der et lille vindue op, som siger, at jeg ikke er logget ind. Ja, tak det ved jeg jo 😀, men det er herfra umuligt at logge ind. Derimod, er der ingen problemer med at gå på min Facebook, via min smartphone. Og alt ligner sig selv inde på min profil, når jeg kigger via min mobil. Kan I hjælpe mig med dette problem...?
Avatar billede madklub Guru
11. november 2020 - 13:19 #1
Jeg ville starte med at slette alle cokkies relateret til Facebook.
Avatar billede Kris Juniormester
11. november 2020 - 13:30 #2
Tak madklub! Det var løsningen... 👍
Avatar billede oliviasorensen Praktikant
16. november 2020 - 06:54 #3
Hej, jeg ved ikke, om dette er nyttigt, men jeg har det samme problem før ligesom denne. Hvad jeg gjorde er at rydde hele min historie. Og efter det kunne jeg logge ind igen. Håber dette vil hjælpe.

-oliviasorensen/ https://jule-sange.dk/