Avatar billede Kris Juniormester
13. november 2020 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke caste DR Bonanza via min Chromecast

Hej!
Har lige købt en Chromecast, og har tilsluttet og konfigureret til mit Samsung TV. Når jeg caster via min Chromebrowser, så er der ingen problemer, altså via computeren, når det altså gælder Youtube. Men når jeg prøver at caste inde på DR´s Bonanza side, så sker der noget underligt... i det øjeblik, jeg starter selve videoen, Fx, Rejseholdet, så standser videoen og min tv skærm viser bare standard skærm billedet for Chromecast. Kan I hjælpe med dette problem? Det er sikkert en lille ting, jeg har overset, men ethvert løsningsforslag ville være velkomment.
Avatar billede falster Ekspert
13. november 2020 - 12:25 #1
Avatar billede Kris Juniormester
13. november 2020 - 12:32 #2
Hej falster. Jeps, men i mellemtiden, har jeg fået det til at virke - jeg re bootede min Chromecast, og nu kører også Bonanza fint! Men tak for det...😀