Avatar billede Rene Asmussen Praktikant
25. november 2020 - 15:23 Der er 3 kommentarer

DIVI Builder vs SEO

Er der nogle af jer der bruger DIVI Builder og oplever problemer med SEO??

Jeg bruger Divi på mine bryllupsfotograf sider:

https://www.voresstoredag.dk og https://www.forevigt.dk

Jeg synes ikke det er optimalt i perioder. Kunne godt bruge lidt input fra andre med gode erfaringer især.

Eventuelt alternativer, der ikke kæmper med issues indenfor SEO

Mvh
Rene
Avatar billede Jan Seniormester
25. november 2020 - 16:37 #1
NEJ
Avatar billede nopsen Ekspert
25. november 2020 - 18:04 #2
nej.. til gengæld oplever vi det problem, at alt for mange som dig bruger eksperten som reklamesøjle.
Avatar billede michal-dk Praktikant
23. november 2021 - 12:35 #3
Hej Rene,

Hvad er det mere konkret for nogle problemer du oplever med SEO?

Jeg har lige taget et hurtigt kig på din side, og umiddelbart er du rimeligt godt med, dog kan jeg se at du er kommet til at lave særskilte H1 på flere af dine sider, som google så tolker som 2 H1 overskrifter, det er ikke optimalt.

Jeg har netop skrevet en guide på 15 punkter til SEO, prøv evt. at gå den igennem, og se om du har fat på det hele. Du kan finde den her : https://mofa.dk/gratis-seo-guide/

Jeg ser nu efter at have skrevet mit svar, at indlægget her er ret gammelt, og du har formentligt fået styr på din SEO situation. Jeg poster alligevel indlægget da det muligvis kan være til hjælp for andre som måtte finde det, med samme problem som dig.

De bedste hilsner.