Avatar billede ErikHg Ekspert
02. december 2020 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fjederbøjler til ophængning af værktøj på tavle

Jeg er i gang med at lave orden i mit værktøj, og har derfor købt nogle spånplader med hvid laminat. Jeg har anskaffe nogle magnet skinner, men vil også gerne have nogle bøjler til at hænge skruetrækkere op på. Jeg har været i både Stark, Silvan og Fog , men desværre uden held. Jeg har for 4-5 år siden købt nogen sådanne bøjler men nu er de tydeligvis ikke til at skaffe. Det er NKT der laver den.
Jeg har taget et par fotos således det er nemmere at se hvad jeg mener.

https://ibb.co/Y77G9Nt

https://ibb.co/g6dHyZW

Jeg håber at nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.
ErikHg
Avatar billede klaudi Ekspert
02. december 2020 - 15:13 #1
Avatar billede klaudi Ekspert
02. december 2020 - 15:16 #2
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. december 2020 - 15:28 #3
Jeg har et spørgsmål vedr. Carl Ras: kan man handle der som privatkunde, eller er det kun firmaer? Jeg synes i hvert fald det lyder som om de t er der de har de rimeligste priser.
Jeg takker mange gange for de hurtige svar👍👍👍

Mvh.
ErikHg
Avatar billede klaudi Ekspert
02. december 2020 - 15:42 #4
Jeg tror da at man kan handle der privat, prisen bliver godt pebret med diverse tillæg + moms + levering! 261,- men det er så os for 25 stk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. december 2020 - 17:07 #5
Hvis man regner det sammen er det ikke så galt alligevel. Jeg kan huske da jeg for 4-5 år siden købt samme slags fjederbøjler var der kun omkring sølle 5-6 stykker i en blisterpakning, og den var dyr nok. Nu har jeg i hvert fald bestilt en pose med 25 stk. 25 mm, og så er det bare at vente så jeg kan komme videre med projektet :-)
Jeg synes bare at det er ringe, at man er nødt til at have så meget besvær, når de tre nævnte byggemarkeder handler med NKT´s produkter, og tidligere har solgt denne vare.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. december 2020 - 15:19 #6
En lille opfølgning: Fjederklemmerne (betegnet værktøjsclips) blev bestilt og kom et par dage efter. Jeg bestilte 25 stk. De blev leveret med skruer og de er alle blevet sat op. De findes også i adskillige størrelser, så nu er der kommet orden i tingene.
Det er bare uforståeligt, at man ikke bare kan købe dem i en almindeligt byggemarked😲