Avatar billede Silvana Praktikant
08. december 2020 - 13:53 Der er 3 kommentarer

Problemer med Skype

Mine kontakter siger, jeg ikke er online, men det er jeg.  Jeg får at vide, at mine kontakter ikke er online, men det er de.
Jeg har fundet 2 af mine gamle kontakter og skrevet til dem og får den besked, at vedkommende skal "acceptere min invitation", men mine kontakter reagerer ikke og jeg har talt med en af dem, som siger, at der er ingen invitation.
Jeg har bedt vedkommende om at skrive til mig, da han har hele vores foregående korrespondance (hvilket JEG ikke har ?!), men han kan bare høre ringetonen, men der er ingen ringetone her hos mig - altså ingen forbindelse mellem os.
Jeg har Windows 10 på en ASOS bærbar PC .... det har tidligere fungeret perfekt på en stationær PC ...... what to do????
Avatar billede Jan Seniormester
08. december 2020 - 14:13 #1
afinstaller Skype.
rens registreringsdatabasen med ccleaner.

herefter, find skype i den indbygge windows app store i windows 10 (i start menuen).
installer skype igen.
Avatar billede Silvana Praktikant
08. december 2020 - 14:31 #2
Tak Jan, det prøver jeg lige.
Avatar billede klaudi Ekspert
08. december 2020 - 14:54 #3
Hvis du har brugt Skype til Skrivebord før og nu bruger Skype app der er pre-installeret på win 10 så logger den ind med din ms-konto, så hvis #1 ikke virker så hent >

Skype til Skrivebord
https://www.skype.com/da/get-skype/download-skype-for-desktop/

og log ind med dit skypenavn!