Avatar billede Mike13 Novice
23. december 2020 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvid tekst på sort baggrund - hvorfor?

Hej,
Jeg har købt en ny computer, og har det problem, at når jeg printer fra denne bliver der printet ud som "hvid tekst på sort baggrund"? Jeg kan fortsat printe normalt ud "sort på hvid" fra den gamle computer og fra mobil enhed, så det kan vel ikke være printeren der medfører dette problem?
Hvordan får jeg klaret dette?
Michael
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2020 - 17:06 #1
Har du hentet den driver der skal bruges til printeren og installeret den på den nye pc?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2020 - 18:16 #2
Godt du fik det løst. God jul til dig Michael :-)
Avatar billede Mike13 Novice
23. december 2020 - 19:13 #3
Tusinde tak for svar.

God jul
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2020 - 22:27 #4
Velbekomme :-)
Avatar billede Mike13 Novice
25. december 2020 - 12:05 #5
Hej igen 220661,

Jeg var glad og troede, at jeg havde fået løst mit printerproblem fra den nye PC, men nu viser det sig, at når jeg printer en pdf fra den ny PC, så bliver dette også hvid på sort?
Jeg kan fortsat printe sort på hvid fra den nye PC hvis det f.eks. er excel.
Jeg har ej heller problemer med at printe sort på hvid fra den gamle PC ej heller pdf?
Har du noget bud på hvad problemet kan være. Jeg har forsøgt med en ny opdatering af driver, men det hjalp ikke.

Michael