Avatar billede teis Seniormester
31. december 2020 - 12:42 Der er 1 kommentar

Urskive med puls

Hej

Jeg har garmin vivoactive 4.

Jeg ønsker at lave mig en urskive(analog) med et billede jeg har liggende på min mobil og have følgende fire data:
- strøm
- dag
- skridt
- puls

På ConnectIQ kan man ikke vælge puls. Og på urets egen design kan man ikke vælge et billede fra ens mobil, men godt puls.

Nogen der kan hjælpe? Evt en app man kan hente som kan klare mit behov?
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. maj 2022 - 01:35 #1
Har du prøvet edit/create eller kun set på de eksisterende -+

You can choose from several preloaded watch faces or use a Connect IQ™ watch face that is downloaded to your device (Connect IQ Features). You can also edit an existing watch face (Editing a Watch Face) or create a new one (Creating a Custom Watch Face).