03. januar 2021 - 14:20Der er
1 kommentar og 1 løsning
Acer Swift vil ikke kommunikere med Lexmark CS410
Lexmark CS410'en er koblet på husets Wifi og der er ingen problemer med at udskrive trådløst fra hjemmets øvrige enheder (Lenovo PC, Ipad, Iphone).
Men Acer Swift'en vil ikke connecte. Den har tidligere virket, men skulle genstartes eller fejlfindingsværktøjet løste det. Jeg har af- og geninstalleret printeren flere gange, men intet hjælper.nu.
Kan det have noget at gøre med at det er en "Swift", som vist nok er noget sart overfor fremmede programmer/drivere?
Som jeg kan google det er "Acer swift" en helt almindelig bærbar, formentlig med Windows 10 - der burde ikke være problemer overhovedet med drivere og den slags.
Du skal prøve at gå i stien C:\Windows\System32\spool\PRINTERS
Ligger der filer her, skal de slettes. de er forliste printjobs, og er ofte årsagen til problemer med printeren.
Er filerne låste, skal du først finde og stoppe tjenesten "Spooler" (Ctrl+Shift+Esc kalder joblisten frem, vælg evt. "flere oplysninger", vælg fanen "Tjenester" og højreklik på "Spooler" og stop den). Når filerne er slettede, skal spooler tjenesten startes igen.
Prøv nu at installere printeren på ny (eller test printeren, hvis den er installeret)
Fungerer :-) Så håber jeg det fortsætter. Godt fif med at slette pool-køen.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.