Avatar billede dogtown Seniormester
14. januar 2021 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få DELL WD15 til at spille sammen med KVM switch

Hej!Den seneste tid har jeg købt en række kabler fra jer. For at få min KVM switch til at virke mellem en stationær og en dockingstation til to skærme og tastaturJeg har en StarTech.com 2port Dual DisplayPort USB KVM svitch. Dockingstation er den DELL WD15Stationære virker nu efte lidt bøvl ;-) Men jeg kæmper med få det til at spille mellem DELL WD15. Den har en HDMI, en Mini DisplayPort og en VGA port. KVM swich har Displayporter.

Mine skærme har en HDMI og en VGA port. HDMI bruges nu af stationære. Jeg har fået til at switch til at få liv en skærm med mini displayport. Ønsket er jo at bruge begge skærme. Grunden til DW15, er at jeg har flere laptopper som bliver brugt.
Bud på om det kan lade sig gøre?
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2021 - 21:32 #1
Hvad mener du med "Hej!Den seneste tid har jeg købt en række kabler fra jer".🤔

Hvem er det præcis du har købt kablerne hos?
Avatar billede dogtown Seniormester
17. januar 2021 - 14:20 #2
Sønnike kom til at lave et opslag ved en fejl. Da han skulle låne computer og sende en mail. Så dette spørgsmål er ikke relevant. Beklager fejlen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. januar 2021 - 15:24 #3
Det er bare en såkaldt "fejl 40"..... den kender vi alle til😉