Avatar billede jakobkaa Praktikant
16. januar 2021 - 11:11 Der er 3 kommentarer

Kan ikke logge på routeren

Hej

Jeg har en fiberboks fra Eniig og vil gerne lave ny opsætning på routeren.

Har prøvet at logge på ip adressen 192.168.0.1 med admin/admin uden held. Jeg kommer ind på en gateway router side, som ikke ligner den jeg kan se i  de opsætninger med router på youtube.

Mine forældre, som jeg prøver at hjælpe her,  har lige flyttet fra Eniig til Stofa men fiberboksen er den samme. Har det betydning?

Mvh. Jakob
Avatar billede INK Ekspert
16. januar 2021 - 14:28 #1
Se denne side fra Stofa. Indstillinger skal åbenbart ske gennem internettet.
Har ikke selv Stofa, så kun for info.
https://stofa.dk/vejledning/trin-for-trin-fiberbredbaand-telefoni
Avatar billede INK Ekspert
16. januar 2021 - 14:30 #2
Fandt også dette link, der dog er lidt i strid med mit første svar 😱
https://stofa.dk/wifi-setup
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2021 - 19:47 #3
Har du fået en løsning her??
Ja det formoder jeg du har ;-)
Hvis ink har løst problemet for dig marker hans indlæg der hjalp dig.