Avatar billede CMH Praktikant
18. januar 2021 - 14:25 Der er 1 kommentar

Automatisk Mix

Hej

Jeg sidder og skal lave en event kalender.
Der er ca. 30 aktiviteter som skal mixes automatisk i årskalenderen.

Jeg har oprettet en liste med de 30 valgmuligeder og jeg ønsker:

1: At listen mixes i kalenderen
2: At jeg kan ændre fra dag til dag uden at ændre resten af kalenderen, gerne fra en rulleliste i kalenderen

Jeg håber nogle kan hjælpe og, at det giver menign :)

Vh.
Cecilie
Avatar billede Mads32 Ekspert
09. februar 2021 - 16:06 #1
Hej
Jeg kan se at der ikke er nogle der har reageret på dit forespørgsel. Jeg vil godt prøve at hjælpe dog, men så skal du uploade din fil, og eventuelt give lidt mere forklaring, eller ender det med en lang korespondanese med spørgsmål og svar.  Vi kan jo ikke læse dine tanker.

Du kan uploade en fil ved hjælp af gratisprogramET "DROPBOX".

m v h  mads32