Avatar billede Line Praktikant
22. januar 2021 - 13:16 Der er 5 kommentarer

Låst SD card

Hejsa.
Min Huawei spørger pludselig om en hukommelseskort kode efter den var slukket da den var løbet tør for strøm. Jeg har aldrig oprettet en kode til kortet. I og med at jeg ikke kender til koden har jeg ikke adgang til mine billeder som jeg har gemt der på. Hvad gør jeg? Krydser fingre for hjælpen kan findes her.
Mvh Line
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. januar 2021 - 13:48 #1
Avatar billede thov Forsker
22. januar 2021 - 16:44 #2
Min oplevelse med slukkede Huawei  telefoner som genstartes,
er et krav om pin-koden: 5910.
Først derefter kan min selvvalgte kode indtastes, og telefonen er klar.
Når 2 telefoner, med et par års mellemrum forlanger 5910, kunne man tro,
at det er et generelt Huawei  stunt.
Avatar billede Line Praktikant
24. januar 2021 - 08:27 #3
Koden er afprøvet men det virkede ikke, men det er nok fordi det er et låst hukommelseskort. Men tak for hjælpen 🙂
Avatar billede Line Praktikant
24. januar 2021 - 08:31 #4
Erikhg jeg prøver med det link som du sendte. Er kommet til hvor man skal finde en fil med navn MMC store i system bibliotek, men kan ikke finde filen og den skal omdøbes før jeg kan komme videre. Har du noget svar på dette?
Mvh Line
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. januar 2021 - 11:24 #5
Nej der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Linket fandt jeg på nettet, men jeg er ikke meget inde i disse ting.
Der er uden tvivl nogen der ved mere om dette emne her på eksperten end jeg gør, og de hjælper gerne.