Avatar billede pjatmail Mester
31. januar 2021 - 08:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lyd fra skærme

Efter at have fjernet et par Amadeus højtalere fra min pc - troede jeg at der automatisk kom lyd til skærmene. Jeg tog fejl og har brug for hjælp til at løse denne opgave :o)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2021 - 09:09 #1
I windows: Indstillinger, Lyd og der vælger du output-enhed.
Avatar billede pjatmail Mester
31. januar 2021 - 09:46 #2
Det er gjort - men/og lyd indikatoren viser der afspilles lyd men intet høres!!
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2021 - 10:02 #3
min skærm har så også egne knapper - der kan man bla justere lyd - den skal være 100% maks, så du reelt justerer lydstyrken fra windows.
Avatar billede pjatmail Mester
31. januar 2021 - 10:35 #4
jeg har 2 ens skærme og begge har en knap på bagsiden der kan justere lyd - de er begge på 100% - men ingen lyd!
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2021 - 10:53 #5
Kender ikke dit setup, men jeg er på hdmi som sender lyd og billede i et. Hvis du har separat lydkabel, så skal outputudgang passe til dit lydkort - og tjek,at kablet så sidder rigtigt i pc (ikke mic ind fx)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2021 - 13:26 #6
Højreklik på HT ikon i højre side Kontroller indstillinger.
https://ibb.co/rtcqKw6
https://ibb.co/DtM0mGm
Avatar billede pjatmail Mester
03. februar 2021 - 07:13 #7
Jeg kan stadig ikke få lyden frem - jeg vil prøve med en enkelt skærm i første omgang og se om det kan fungere.
Avatar billede pjatmail Mester
13. februar 2021 - 10:02 #8
Løsningen blev eksterne højtalere igen - beklager ulejligheden men tak alligevel :o)