Avatar billede Tommy Praktikant
21. februar 2021 - 18:54 Der er 1 kommentar

Geninstallering af Ox s

Jeg har en ældre MacBook Air hvor jeg har slette harddisken og nu forgæves
forsøger at geninstallere styresystemet , først meldte den at der ikke kunne installeres nogen “pakke” så fandt jeg en tidligere tråd herinde hvor det anbefales at trykke alt+CMd+r under opstarten så den fandt det styresystem
der er tilgængeligt forvejen årgang, det gik også meget godt indtil den nu viser
! Og skriver Apple.com/support -5101F
Og er helt låst.

What to do ?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2021 - 20:03 #1
jeg googlede det, og fik et link med en masse tegn i (de  skal så ikke nødvendigvis spore mig, så det får du ikke) - men søg på "apple fehler 5101f"
jeg ved ikke, hvorfor google synes jeg har lært tysk de sidste timer, men du kan bla mange andre komme til https://discussions.apple.com/thread/252131794