Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 17:46 Der er 31 kommentarer

SCOR POINT: 1 stk. logo tak!

Jeg mangler et logo!!! Da jeg ikke pt. selv har mulighed for at lave det, be\'r jeg jer \"garvede designere\" om at lave et til mig!

Logoet må gerne være meget stort og der må også meget gerne laves et lille.....- men det kan jeg jo selv redigere!

I en slags \"regnbue\" skal der stå \"Det Blå Børnehus\" og nederst evt. til venstre skal der stå \"www.salpeter.dk\".

Ang. logoets farver...- \"Det Blå Børnehus\" skal helst stå med blå!

Ellers er der frit slag om hvordan logoet skal se ud!

Alle point ryger til det pæneste logo!!!!!!

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:02 #1
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 18:05 #2
Skidegodt! Kan \"Det Blå Børnehus\" evt. få lidt \"afveksling\" i de blå farver....- forstår du?
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:08 #3
jaja...
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:13 #4
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:16 #5
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 18:17 #6
Jeg er besværlig: Jeg synes dte erl lidt for utydelig.....- du er ellers på rette spor!!! Du kunne vel ikke \"forfriske\" farverne lidt op (I \"Det Blå Børnehus\") sådan at det bliver lidt lysere blå?

Den \"ternede\" baggrund synesjeg af en eller anden grund ikke så godt om....

Teksten \"Det blå børnehus\" syntes jeg srer for \"normal\" ud! Kan den evt. laves om på en eller anden måde?
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 18:19 #7
det gik hurtigt:

dte= det
erl= er
synesjeg= synes jeg
srer= ser

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:19 #8
hehe
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:26 #9
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:26 #10
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 18:28 #11
Nu begynder det sgu\' at ligne noget!!!

Er du online i aften??

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:29 #12
ja har du icq...
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 18:32 #13
Nej desværre!!!

Vi kan skrive over e-mail!

...Det endelige resultat kan du jo lige lægge herud, så jeg kan give det pointene........!

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 18:53 #14
Hvad mener du med det endelige resultat...? jeg er kommet med disse forslag... og de sidste 2 er der ikke kommet noget kritik over så det tager jeg da som det endelige resultat... men du kan jo kritisere det og så kan jeg lave det om...
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 19:09 #15
Ja! Men den kritik vil jeg godt lige tænke lidt over!

For jeg skal lige have fundet ud af hvordan det kunne se ud, udfra dine forslag! -Hvis det er i orden...(?)

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 19:53 #16
jaja... jeg venter som bare..
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 19:56 #17
Fint
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 21:15 #18
Jeg har lige talt med ham som skal bruge logoet, og følgene ting skal ændres:

-Skriften skal være samme farve som på første eksempel.

-www.salpeter.dk skal centreres så det kommer til at stå inde under regnbuen

-Regnbuen skal farves blå, med en anelse farveskift i! -Meget lidt!

-Det meste af logoet skal have en ens farve...- altså den blå, som er på det første logo-eksempel.

Kan du så ikke lige prøve at lave et logo hvor der står \"PolleZone\"?? Følgene billede kan du bruge som baggrund: http://polle-site.subnet.dk/index.html

På forhånd tak!!

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 13:43 #19
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 13:50 #20
og det der logo til polle det er jo noget andet... ik? du kan sætte flere points...
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 14:38 #21
Det var straks bedre!
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 14:42 #22
kan det bruges??
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 14:43 #23
Det regner jeg med!

Jeg skal lige have fundet ud af det ;-)

/Michael
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 14:49 #24
OK jeg venter...
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 15:19 #25
Det er lige i øjet!! Skidegodt- tak for hjælpen!
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 15:20 #26
ige en ting...- hvordan giver man en bestemt besked point??
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 15:35 #27
ige=lige
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 15:43 #28
trykker på avanceret når du skal give point...
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 15:49 #29
ville du give flere points til det der polle sjov???
Avatar billede michael.b Nybegynder
30. august 2001 - 16:27 #30
Tjaa....- det kunne godt tænkes...!
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 16:40 #31
hvis du nu accepterer dette spm og opretter et nyt. kan jeg jo bare være med der men lav lige et nyt spm...