Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 07:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Foreach og array med 2 forkerte resultater og to rigtige, dette er det samme produkt

Hej

Håber der er nogle der kan hjælpe med at finde en god løsning på min problem.
Jeg har en while med jeg laver en array, med det den finder fra min sql query.
Det der er mærkeligt er at når jeg så vil print values ud er der 4 stk. to forkert og to rigtige. dette forgår i en foreach.

Er der en god kode til at filtere de 3 øverste væk.
dette gør sig gældende på alle produkter.
array_unique vil ikke hjælpe og group by og dis. værker ikke på min query.
Da den har en join. de vil ihvertfald ikke virke på min desværre. Og mine id'er hænger sammen med hinanden for at hente oplysningerne.

Jeg har noget kode her:
$sql = "SELECT **_posts.ID, **_posts.post_parent, **_posts.post_modified, **_posts.post_title, **_posts.post_type, **_postmeta.post_id, **_postmeta.meta_value, **_postmeta.meta_key
    FROM **_postmeta
        INNER JOIN **_posts ON **_postmeta.post_id = **_posts.ID WHERE **_posts.post_type ='product' and **_postmeta.meta_key in ( '_sku', '_regular_price', '_sale_price', '_max_variation_regular_price', '_min_variation_sale_price', '_stock_status') LIMIT ".$lng." ";
$rs = $con->query($sql);

$array = array();

foreach ($array as $key => $value) {

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 08:12 #1
okay nu lavede jeg en
$count++
if($count == 3) {
.....
}
Så kan jeg få den rigtige del frem.

Men foreach stopper også der er det muligt at få den til at gå videre der fra til de næste. Så den får dem løbet igennem
Avatar billede acore Ekspert
12. april 2021 - 08:59 #2
Mpske hvis du prøvede at forklare hvad du gerne vil opnå - det er i hvert fald ikke klart for mig, og så også viste de dele af koden, der fejler.
Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 09:17 #3
En helt almenlig foreach virker ikke den kommer med 4 da de samme resultater og det gør sig gældende for dem alle.
Avatar billede acore Ekspert
12. april 2021 - 11:12 #4
Du har en fejl i din kode - en "helt almindelig foreach" Men hvordan forestiller du dig, at vi kan hjælpe med det, uden at du viser koden?
Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 11:36 #5
Jeg har vist min foreach og min sql.
Det jeg forsøger på er at springe hver tredje over, så jeg for den rigtige. og ikke får alle 4.
Så hele tiden vil mit foreach loop hver tredje ud.
Avatar billede acore Ekspert
12. april 2021 - 11:49 #6
Jeg kan ikke hjælpe her
Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 12:23 #7
Det er bare iorden Acore
Avatar billede Morten Professor
12. april 2021 - 18:24 #8
lukker spørgsmål