Avatar billede Uvanga Ekspert
15. april 2021 - 10:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Flyt alt fra Android mobil til ny Android mobil

Min veltjente OPPO Android mobil skal skiftes til en ny Motorola Android mobil. Jeg har en masse kontaktinfo på OPPO som jeg gerne vil flytte over på ny mobil. Hvordan gør jeg det nemmest?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. april 2021 - 10:51 #1
Hvis dine kontakter ligger som en del af en gmail konto så ligger de i skyen.
Avatar billede madklub Guru
15. april 2021 - 10:52 #2
Det hele ligger i skyen.

Hvis du kan se dine kontakter her: https://contacts.google.com/?hl=da&tab=mC

- så ligger de også på din nye mobil.
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. april 2021 - 11:53 #3
Tak for info. Jeg vil følge jeres vejledning når jeg modtager min nye mobil 👍