Avatar billede Movaweb Praktikant
27. maj 2021 - 13:36 Der er 3 kommentarer

Wp tema?

Jeg bruger pt Avada temaet, men er blevet fortalt at det er langsomt. Hvad er det bedste wp-tema til hastighed?

https://movaweb.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2021 - 06:21 #1
uden at klikke på link, så skriv lige, hvad du har på siden - evt spørg den/dem, der siger, det er for langsomt, og de må jo så kende nogle bedre løsninger?
Avatar billede LarsAndersenst Praktikant
28. maj 2021 - 10:05 #2
Jeg bruger uncode på https://bookmakere.dk/ og det synes jeg er super hurtigt. Avada er også hurtigt, men det kræver at du har optimeret din side korrekt og at du ikke har et langsomt webhotel (jeg har unoeuro på ovenstående, men planlægger at skifte til noget hurtigere snarest)
Avatar billede WPTricksDK Novice
09. juni 2021 - 23:21 #3
Jeg har selv brugt Avada i mange år - men er også gået væk fra det, bla. pga. hastghed - der er dog lidt mere i det, men det vil jeg spare dig for her.

Som LarsAndersenst skriver, så er Uncode et godt bud - dog er det også med en builder. Har du overvejet et tema, som er bygget til Gutenberg?? Jeg udvikler Gutenberg blocks til daglig, og får VÆSENTLIG bedre resultater end sites lavet i builders (som ThemeFusion, Muffin Builder, Divi, Elementor osv.).

Blot en tanke :)