Gem til PDF med antal sider
Hej Excel hjælpere,Jeg har en VBA-kode jeg bruger til at samle og gemme 3 faneblade med i PDF. Dette duer rigtig godt, i Faneblad ”Bestilling” celle I1 tager Excel det antal sider der er (Kan variere)
Nu er det at jeg gerne ville have Excel også kunne gøre dette med Faneblad ”Bestilling” celle I1 tager Excel det antal sider der er (Kan variere)
Nogle der kan hjælpe
Hilsen Klaus W
Sub Rektangelafrundedehjørner1_Klik()
Dim saveLocation As String
Dim sheetArray As Variant
saveLocation = "C:\Users\k-wit\Documents\Bestilling af proviant\" & Sheets("Indkøbsrekvisition").Range("m1").Value & ".pdf"
sheetArray = Array("Bestilling", "Indkøbsrekvisition", "Ekstra")
'Select specific sheets from workbook, the save all as PDF
Sheets(sheetArray).Select
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, _
Filename:=saveLocation, From:=1, To:=Sheets("Bestilling").Range("i1").Value + 2
Sheets("Indkøbsrekvisition").Select
Mail_workbook_Outlook
End Sub