Avatar billede grzona Ekspert
19. juli 2021 - 20:38 Der er 3 løsninger

android internet til Ipad.

Hey folkens.

Hvorfor kan jeg ikke oprette internet fra min samsung til min Ipad?

Det kørte fint indtil jeg løb tør for data på abonnementet. Nu har jeg fået et nyt abonnement der træder i kraft fra midnat. Jeg fik dog 3 gb til at starte med.

Min samsung kan igen komme på internettet men den kan ikke connecte med min Ipad selvom min samsung er aktiv på hotspot. Min Ipad har også wi-fi aktivt.
Jeg har prøvet at genstarte både samsung og Ipad flere gange uden held.

Hvad kan der være galt?

venligst
peter
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2021 - 21:03 #1
Avatar billede grzona Ekspert
19. juli 2021 - 21:27 #2
hey Jørgen B.

tak for video. Meget fin :-)
Jeg gjorte som den sagde men min mobil dukker ikke op i wifi vinduet på min ipad :-(
selvom jeg har hotspot tændt
Avatar billede grzona Ekspert
19. juli 2021 - 21:32 #3
jørgen b.

din løsning virkede ;-) mange tak.