Avatar billede 450025 Ekspert
23. september 2021 - 08:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Svaksynt er der en løsning.

Ja jeg er svaksynt har fått hjelp og  en løsning av fra claes 57  for og få bedre
skjerm og det hjalp meg betraktelig.

Men i samme forbindelse spør kanskje dumt  Bakrunn belysning se dette Bilde .

https://ibb.co/XjP2Gpd

Skjermen  Disktopp er sort  og bruken  er ok    men der jeg sliter er det røde krysset når jeg skal lukke en side    det ser jeg nesten ikkeok kan der gjøres noe med dette Takk.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2021 - 08:50 #1
Hvis du markerer programmet som aktivt på skærmen og trykker F4 så bør det lukke så vidt jeg husker.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2021 - 09:06 #2
Alt F4 lukker aktuelt program, og hvis man fortsætter med Alt F4, så lukker den windows.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. september 2021 - 09:28 #3
Takk begge 2 Dere mente det samme begge  central  F2  -  skal bare trene lidt på dette så det var nok løsningen.
Jeg må si til claes 57 du ga meg løsning til bedre Disktopp den klare jeg  den er sort
Men helt ok-
Til begge jeg har bestilt ny computer nå der har 220661 stilt opp -  og jeg fikk masse hjelp og tips somnok vil komme til nytte -  men godt jeg vet at møter jeg veggen kommer Dere sikker til pg hjelåe meg Så nange Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. september 2021 - 10:00 #4
Herlig et meget smart Triks  der håp for oss Svaksynte også  citl  + F4 Takk.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2021 - 10:38 #5
Disse taste genveje er ikke noget nyt. Har været der længe. Jeg har blot ikke brugt dem. Derfor jeg glemte man også skulle bruge alt😊
Avatar billede 450025 Ekspert
23. september 2021 - 11:20 #6
Takk for det du skriv 220661 jeg gjemmer også mange ting for før eller siden så.
Men i min Situasjon må jeg tenke anderledes med mange ting.
Kan jo ikke gi opp det er ikke min stil  det..
Fordi gor jeg opp da har jeg Taptt-
Mange eldre gir opp computer å IPad overtar den mester dem bedre - men også Telefon å Fasebook det kan jeg bare glemme helt nå. Så er det bare -  jeg savner Bilen også men der har Kona overtatt hun hadde ikke noe valg men hei så lenge da.