Avatar billede jcr18 Professor
18. oktober 2021 - 15:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Læserude i Thunderbird

Læserude i højreside?
Jeg må være kommet til at klikke på et eller andet der gør at jeg IKKE længere kan se læseruden i mine mails. Jeg har den fast placeret højre side men kan ikke længere finde indstillingen.
Jeg kan højre klikke på mailen under "åben meddelelsen i korrespondancevisning" men det er ikke den løsning jeg søger.
Håber på input:)
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2021 - 15:51 #1
Prøv at trykke på F8.
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2021 - 16:05 #2
Du kan gå i View - layout og vælge vertical view. (Min er på engelsk)
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2021 - 16:07 #3
Vis - layout - lodret udseende (på dansk)
Avatar billede jcr18 Professor
18. oktober 2021 - 16:11 #4
Indstillingen er aktiv men vinduet bliver ikke vist. Jeg har også prøvet at trække i vinduet med musen, men har ikke fundet løsningen.
Avatar billede jcr18 Professor
18. oktober 2021 - 16:14 #5
Prøvede at trække i vinduet igen, og nu lykkedes det. Tak for input.
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2021 - 16:14 #6
Hvad skete med F8 ?
Avatar billede jcr18 Professor
18. oktober 2021 - 16:29 #7
Et andet program blev aktiveret (F8 fungerer som genvejstast til at aktivere mit skærmoptager program, så måske forhindre dette thunderbird funktionen hvis du mener F8 kunne være thunderbirds genvejstast til omtalte, men så synes jeg den burde stå markeret oppe i menuen som F8 og det gør den ikke. (I outlook mener jeg faktisk at genvejstasterne generelt bliver vist?)