Avatar billede Lau2021 Praktikant
15. december 2021 - 16:15 Der er 3 kommentarer

Messenger besked afsendt men ikke leveret

Hej

Jeg skriver i forundring og desperation!

Når jeg skriver beskeder til min kæreste i Facebook Messenger appen, kan jeg se hvid cirkel med flueben (afsendt) men ikke den blå cirkel (modtaget)
Hun modtager ikke notifikationer på hverken smartwatch eller mobil, og får først mine beskeder når hun aktivt åbner sin app.

Det begynder at være en kæmpe udfordring grundet beskeder som kan være vigtige, omhandle børnene osv.

Jeg har forsøgt at genstarte min mobil flere gange og samme har hun. og når huin er online i sin app, virker notifikationer korrekt, både på hendes mobil og hendes smart watch, og beskeder jeg sender, fremstår straks korrekt med blå cirkel. men så snart hun er ude, er problemet tilbage.

Det virker korrekt til alle andre kontakter imin messenger app.
Hun har ikke samme problem med andre end mig.
Vi har begge en Samsung mobil telefon og vores apps er opdaterede.
Problemet eksisterer både på mobildata og wifi

Jeg håber der findes en haj herinde, som er stærk i disse indstillinger og apps, jeg sender gerne en tidlig julegave til vedkommende som løser det :)
Avatar billede Sommer Praktikant
07. januar 2022 - 10:14 #1
Hej Lau2021
Har I fundet årsagen?

Jeg står med nøjagtig det samme problem..

Vi af afinstalleret og installeret igen vores er bare iphone. Og lige lidt hjælper det...
Jeg kan sende beskeder men beskederne leveres ikke før han aktiv åbner app.
Det sjove er så sender han til mig bliver de leveret selvom min app er lukket.

Så er nysgerrig på om du har fundet ud af mere omkring det? eller andre har en ide om hvad der sker
Avatar billede PHJ Praktikant
03. februar 2022 - 18:39 #2
Har lidt det sammen issue. Hvis jeg sender tekst i Messenger til konen (fra mobilen) kommer det frem til hende, men fotos, lydbeskeder og GIF gøre. Hvis jeg sender en tekst besked i Messenger via PCen, virker det hele .
Har læst tilbage i vores tråd og kan send, at det startede med en GIF, som står og "sender" kan ikke slette den ene besked, men kan godt sende den sammen GIF igen.
Hvad er der lige galt?
Avatar billede Ross1 Praktikant
21. maj 2022 - 20:01 #3
Jeg har samme issue, så vil gerne høre om i har fundet en løsning