Avatar billede Onlinetekster Novice
16. december 2021 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Findes der et plugin, som automatisk opdaterer dato?

Hej. Jeg har lige lanceret en ny side (https://koffee.dk/), som jeg har brugt en del tid på. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, at indlæggene hele tiden er opdateret med en dato, som ligger indenfor den seneste måned - også selvom jeg ikke nødvendigvis opdaterer dem.

Findes der et plugin, der kan gøre det? Jeg kan selvfølgelig godt gå ind og sætte datoen manuelt, men jeg ville gerne have det gjort automatisk, så der er mindst muligt vedligeholdelse med det. Siden er opsat i WordPress med WP Bakery, og jeg synes ikke, at jeg har kunne finde en løsning, som virker.

Har kigget lidt på det her plugin: https://wordpress.org/plugins/change-last-modified-date/. Problemet er bare, at det ikke sker automatisk, og ellers er det ikke kompatibelt med mit theme.

Nogle andre forslag?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2021 - 17:41 #1
ærlighed varer længst - men du lukker jo nok også inden nytår 2022
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. december 2021 - 05:37 #2
Set udfra et SEO synspunkt.
Vil jeg foreslå at du manuelt (jævnligt), tilføjer ny info/tekst på dine indlæg. Google vil se dette som en fornyelse af indholdet og, du behøver ikke nødvendigvis at ændre din dato  udgivelse.
Blot sørg for at dit sitemap i analytics er opdateret ...