23. december 2021 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

søger en windows xp pre opdateret

hej jeg søger en windows xp som er pre opdatert jeg har selv key
det skal være en windows xp pro
Avatar billede Mikael Ekspert
23. december 2021 - 16:02 #1
Spændende om du får samme problemer med Xp som jeg.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1038265
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2021 - 17:38 #2
23. december 2021 - 20:05 #3
nej ikke helt men jeg hade et windows xp og så fandt jeg denne her windows xp wsus update hvor jeg køre windows xp ind også derefter kørt jeg windows xp wsus ind og det dur men det det kan godt være det køre deployment men det tare en del tid men hvor men kan få de update som exe filer og så kan man slipstream  jeg ved godt hvordan man  slipstream  dem ind men kan man udpack wsus til en mappe så man kan slipstream dem ind i installation
23. december 2021 - 20:15 #4
jeg har prøvet prøvet downloadede fra https://www.catalog.update.microsoft.com/ men det kan jeg ikke ikke så hvis det er en som kan download dem til mig min xp er en windows xp sp3 pro dansk 32-bit
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2021 - 12:30 #5
Jeg havde forsøgt at klone fra en helt opdateret Xp pc for at se om den vej var en mulighed.
Synes der ligger alt for meget arbejde i det du vil er min vurdering.
Lige meget hvilken metode du vælger, skal du bøvle med både drivere og registrering af licensen bagefter, hvis det er computere med forskellig hardware.
Jeg hopper af tråden her.
God jul.
19. januar 2022 - 19:24 #6
så fik, jeg lavet en  windows xp opdateret  med sp3 pg wmp11 og de er pre installert