Avatar billede Fjotte Seniormester
02. januar 2022 - 19:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mus driller

Hej /godt nytår

Jeg er løbet ind i et problem efter jeg har opdateret min gl computer stadig win 10 er min mus ikke så hurtig mere den er lidt forsinket /har prøvet andre mus)samme problem min mus er Logitech unifying har prøvet at slette mus og gen installere uden hjælp håber i har nogle gode råd

Hilsen Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2022 - 20:01 #1
Har du opdateret på grafik også?
Jeg har en bærbar med Windows 11 der gjorde det at man kunne bevæge musen i nogle sekunder og så stod den stille i to og så dan fortsatte det.
Hos mig var det grafik driveren der lavede balladen.
Avatar billede Fjotte Seniormester
02. januar 2022 - 20:08 #2
Nej det har jeg ikke prøvet jeg er sku ikke så skarp til det kan du vejlede mig 😊
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2022 - 20:12 #3
Hvis du ikke har opgraderet grafik må vi gå anden vej.
Hvad opgraderede du lige før musen blev langsom?
Var det bare Windows update?
Var der drivere i de opdateringer?
Avatar billede klaudi Ekspert
02. januar 2022 - 21:02 #4
Måske du kan nøjes med at ændre hastigheden på markør!

Ændring af hastigheden for musemarkøren
Brug disse trin til at ændre hastigheden for musemarkøren:

I Windows skal du søge efter og åbne Skift visningen eller hastigheden af musemarkøren.

I vinduet Egenskaber for mus skal du klikke på fanen Indstillinger for markør.

I feltet Bevægelse skal du klikke og holde på skyderen, mens musen flyttes til højre eller venstre for at justere musens hastighed.

Klik på OK for at gemme ændringerne.

Kilde:
https://support.hp.com/dk-da/document/c03532265#AbT2
Avatar billede Rune1983 Ekspert
03. januar 2022 - 08:49 #5
Prøv kør din windows update igen. Muligvis finder den en driver til grafikkortet. Har erfaret at windows ikke selv opdatere driver hvis den finder bedre. Det skal gøres manuelt i windows opdate.
Avatar billede Fjotte Seniormester
03. januar 2022 - 19:07 #6
Hej det er bare update der er blevet installeret. har tjekket om der er nogle update alt er updateret .jeg har prøvet at gøre musen langsommer det hjalp ikke har ikke prøvet at opdater mit grafik kort hvor dan gør jeg det ?

hilsen lars
Avatar billede Fjotte Seniormester
04. januar 2022 - 19:22 #7
Hej igen

Jeg har klaret det, var inde på hp hjemmeside, og fik en ny driver, så nu virker den som den skal.

tak for hjælpen .

Hilsen Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2022 - 21:00 #8
Super fint Lars :-)