Avatar billede Filholm Seniormester
15. januar 2022 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Knap med funktioner

Hej med jer.

Jeg har et spærgsmål, der handler om hvorvidt man kan lave en knap, der kopier en (eller flere) kolloner og sletter kollonner.

Jeg har lavet en video til Youtube, hvor jeg forklarer hvad det er jeg tænker - mest af alt, om det overhovedet kan lade sig gøre.

https://youtu.be/y3JyrDj2NmQ

Hvis ikke det kan løses med en knap  med med to, så (en for hver funktion), så er det også helt fint.

Jeg håber en af i "super eksperter", kan hjælpe mig med mit lille problem.

Hilsen
JFS
Avatar billede Filholm Seniormester
15. januar 2022 - 15:34 #1
*spØrgsmål
Avatar billede Filholm Seniormester
15. januar 2022 - 18:46 #3
Ikke bare den retning, men lige nøjagtigt det.......:-)

Stor stor smiley......

Takker
Avatar billede ebea Ekspert
15. januar 2022 - 19:00 #4
#3 - Du er velkommen ;-)
Jeg ved ikke hvornår du downloadede filen. Men jeg lavede en lille ændring, så uge nr. automatisk følger efter sidste uge i listen.
Så du kan hente filen, hvis ikke du har funktionen (Linket er det samme).
Avatar billede Filholm Seniormester
15. januar 2022 - 19:56 #5
Ok, tak.

Men jeg skal alligevel manuelt ændre i uge nr, efter 52, for så starter året jo forfra.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. januar 2022 - 14:19 #6
hvis du har ugenumre som dato (fx mandage) men kun viser ugenummer, så er det vel bare at lægge 7 dage til fremover - så passer det altid (også med uge 53).