Avatar billede jokkaka Juniormester
01. april 2022 - 11:30 Der er 3 kommentarer

Brother DCP-J4120DW blækpatron-problemer

Kan det virkelig passe, at man skal skifte patroner selvom de er halvtømte? Nu er det den blå patron, som den siger skal skiftes. Og jeg kan jo se, at den er halv fyldt.... Jeg har fundet en del hacks på Youtube, hvor folk f.eks. viser, at de kan sætte et stykke mørkt tape/farvelægge den transparente cover som sidder ind imod printeren. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Har prøvet at købe billige kompatible patroner, men det virker heller ikke.

Er der nogen som har erfaringer med hvad man kan gøre?
Avatar billede fase Professor
01. april 2022 - 22:26 #1
Holder printeren op med at printe eller viser den bare, at patronen er tom?
Avatar billede jokkaka Juniormester
02. april 2022 - 10:32 #2
Den kan/vil ikke printe - får beskeden, at der mangler en ny "cyan" blå-patron.
Avatar billede fase Professor
02. april 2022 - 10:45 #3
Det har jeg også set på en Canon printer. Jeg har ingen brugbar løsning på problemet.