Avatar billede Btimmer Seniormester
16. juni 2022 - 17:05 Der er 4 kommentarer

Synlig privat gruppe på facebook

Jeg har oprettet en privat gruppe på facebook og gjort den synlig så alle kan se og finde gruppen.
Men problemet er den ikke er synlig for alle. Den er kun synlig for medlemmer.
Hvad kan der være galt.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2022 - 12:34 #1
Det er jo ikke privat, hvis alle kan se det...
Avatar billede Btimmer Seniormester
17. juni 2022 - 13:03 #2
Måske har  jeg været dårlig til at beskrive. En privat gruppe kan godt gøres synlig. Det betyder at man kan finde den, men man kan ikke se indhold i gruppen, det kan kun medlemmer.
Men man kan også lave den ikke synlig så kun medlemmer kan se og finde den. Før i tiden kaldte man en sådan gruppe hemmelig.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2022 - 15:04 #3
som google skriver "That depends on both the privacy of the group and its visibility. If your group is public, then everyone can see the group members and its admins, including moderators. But if the group is private, then only the current members of the group can view other members."
Du kan åbenbart ikke have en gruppe, hvis navn er synligt for alle, men ellers members-only
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2022 - 15:08 #4
link https://www.convosight.com/blogs/facebook-group-settings/
ned i #3 - dobbelt-tjek lige, at den er visible.