Avatar billede Onkel I Seniormester
19. juni 2022 - 08:30 Der er 6 kommentarer

Nogen der kan finde ud af hvor mange GB Ram denne PC har?

Jeg var på udkig efter pc og ren tilfældigt fangede netop en min opmærksomhed fordi den nogenlunde havde samme specs som jeg havde i hovedet men noget som ikke helt giver mening for mig er at som i kan se i linket står der 16GB Ram men når man læser længere nede i "mere om produktet" delen så står der et sted hvor den pludselig har 32GB Ram "Den er ledsaget af 32 GB DDR4 RAM, så du nemt kan skifte mellem flere programmer uden lagging." - tænker om det måske bare er mig der ikke forstår det eller har overset noget? Så har den 32 eller 16?

https://www.elgiganten.dk/product/gaming/gaming-pc/stationar-gaming-computer/hp-omen-40l-i7-121620003070-stationar-computer/379000#features
Avatar billede jk45 Forsker
19. juni 2022 - 08:46 #1
Intern hukommelse RAM (GB)
Avatar billede Onkel I Seniormester
19. juni 2022 - 08:47 #2
#1
hvad er, eller betyder de 32GB så?
Avatar billede jk45 Forsker
19. juni 2022 - 08:50 #3
De skriver ret tydeligt
i7 12700K / 16GB RAM / 2TB SSD / RTX 3070
som værende det denne pc indeholder så mon ikke det er det dus skal gå ud fra.
Når det er sagt rækker de 16 GB rigtig langt
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2022 - 08:55 #4
Computer her kan fås med forskellige hardware. Hvis du til højre i boksen trykker på den lille pil kan du se den også får med en R9 cpu hvor der er mere ram i computeren. Hvis man ændrer på dette opsæt ændres prisen også.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2022 - 08:58 #5
Avatar billede Onkel I Seniormester
19. juni 2022 - 09:10 #6
#5
når ja det havde jeg godt set men der opgraderes GPU'en også kan jeg se - også derfor den markante prisforskel...
Jeg havde ellers også selv tænk mig at tilføje yderligere men da jeg så lige så de 32 tænker jeg om den allerede havde i forvejen..