Avatar billede mogens8000 Seniormester
24. juni 2022 - 13:54 Der er 4 kommentarer

Firewals og antivirus med videre

Hej

Hvad skal man tro hvem gør det bedst.
Spørger man en udbyder siger de de er
bedst og det siger de andre også.

Hvor kan man finde neutral testresultater.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2022 - 14:53 #1
Jeg bruger siden her til at tjekke ud: https://www.av-comparatives.org/
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juni 2022 - 14:53 #2
Der er lidt at studere her.

https://global.techradar.com/da-dk/best/bedste-antivirus-programmer

Forbrugerrådet Tænk har også lavet en uafhængig test, men for at se resultatet af denne, skal man betale.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2022 - 15:10 #3
Til uvildige test af AV programmer, bruger jeg ikke sider der linker til køb af programmer der indgår i testen. jeg ser udelukkende på de resultater der fremkommer i testen.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2022 - 15:30 #4
Det kommer også an på, hvad du udsætter pc for.
For langt de fleste, der ikke bruger vpn-forbindelser for at læse russiske sites, så er microsofts egne alt rigeligt. Evt kan man opdele lidt, så det ufarlige er via chrome/firefox/edge, og så via vivaldi og anden konto/anonym når det er mere dubiøse sites.