Jeg får pludselig ovenstående besked ind i mellem. Første gang i sidste uge da jeg var i gang med et onlinekøb, jeg nåede helt til sidste step af betalingen (nemID), så kom den, og i dag da jeg ville åbne et link i en mail. Købet kunne jeg gennemføre på telefonen. Og jeg kan jo godt komme på nettet.. Jeg har genstartet routeren og pc'en, jeg har også kørt en stor scanning, og fejlfindingsværktøjet finder heller ikke umiddelbart fejl, men nævner min firewall. Hvordan kommer jeg lige videre?
Har du tredjepart antivirus. Så afinstaller AV'en og installer deres seneste udgave. Eller fremtving at installere deres seneste udgave, det kan lade sig gøre. Hvis du har betalte udgave, afinstaller den og hent det fra dem med dit brugerkonto hos dem og installer om.
Se om det virker derfra.
Virker stadigt ikke? Har du sørget for at installere seneste driver og software til dit netværks-adapter?
Prøv disse trin og se, om det virker:
Åbn Start > Indstillinger > Opdatering og sikkerhed > Fejlfinding Rul ned Klik på Netværksadaptere Klik på Kør fejlfinding
Når du er færdig, genstart for at se, om problemet er løst.
Hvis ikke, skal du trykke på Windows-tasten + X
Klik på Enhedshåndtering Udvid Netværksadaptere Højreklik på din adapter Klik på Afinstaller
Afslut Enhedshåndtering, genstart. Windows 10 bør finde netværksadapteren og geninstaller den. Tjek, om du kan oprette forbindelse og gennemse.
prøv også:
Åbn Start > Indstillinger > Netværk og internet > Status Rul til bunden, og klik derefter på Netværksnulstilling.
Håber dette hjælper.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.