Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Den afsatte tid til at gennemføre dit køb, er desværre udløbet. Men dit produkt er sandsynligvis stadig tilgængeligt i sortimentet. Forsøg gerne igen"

evt adblock  af en art
ResursBank blokeres og time out i forbindelse med Handel Drømmeland
Har forsøgt forskellige browsere og slaaet fra som jeg har kunnet komme i nærheden af.
Andre som har oplevet samme besvær i forbindelse med afdragsordning Og hvordan kommer jeg rundt om problemet. Email Drømmeland og ResursBank er stadigvæk ikke besvaret, saa ifald en expert,  af en type,  ligger inde med forslag/løsning paa at køre handlen igennem. Sætte pris paa! Forhaand Takker
Mik

peace
Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 15:07 #1
"description":"Customer not found","errorCode":3}
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2021 - 18:41 #2
Hvis du timer ud, så er det fordi de ikke gider dig som kunde - køb varen et andet sted.
Jeg er dog blevet timet ud hos Coop (skulle ud i køkken og se efter, hvad der manglede) - men der kan jeg bare logge på igen, og min indkøbskurv er bevaret.

Så prøv at oprette en 'kunde' begge steder, så de har styr på dine data i stedet for at du bruger tid på at indtaste alt hver gang. Og derefter køber du vare.
Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 20:39 #3
Takker! for hjælpen . Gik osse op for mig for kort tid siden
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester