25. september 2021 - 14:52Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Den afsatte tid til at gennemføre dit køb, er desværre udløbet. Men dit produkt er sandsynligvis stadig tilgængeligt i sortimentet. Forsøg gerne igen"
evt adblock af en art ResursBank blokeres og time out i forbindelse med Handel Drømmeland Har forsøgt forskellige browsere og slaaet fra som jeg har kunnet komme i nærheden af. Andre som har oplevet samme besvær i forbindelse med afdragsordning Og hvordan kommer jeg rundt om problemet. Email Drømmeland og ResursBank er stadigvæk ikke besvaret, saa ifald en expert, af en type, ligger inde med forslag/løsning paa at køre handlen igennem. Sætte pris paa! Forhaand Takker Mik
Hvis du timer ud, så er det fordi de ikke gider dig som kunde - køb varen et andet sted. Jeg er dog blevet timet ud hos Coop (skulle ud i køkken og se efter, hvad der manglede) - men der kan jeg bare logge på igen, og min indkøbskurv er bevaret.
Så prøv at oprette en 'kunde' begge steder, så de har styr på dine data i stedet for at du bruger tid på at indtaste alt hver gang. Og derefter køber du vare.
Takker! for hjælpen . Gik osse op for mig for kort tid siden
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.