Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Den afsatte tid til at gennemføre dit køb, er desværre udløbet. Men dit produkt er sandsynligvis stadig tilgængeligt i sortimentet. Forsøg gerne igen"

evt adblock  af en art
ResursBank blokeres og time out i forbindelse med Handel Drømmeland
Har forsøgt forskellige browsere og slaaet fra som jeg har kunnet komme i nærheden af.
Andre som har oplevet samme besvær i forbindelse med afdragsordning Og hvordan kommer jeg rundt om problemet. Email Drømmeland og ResursBank er stadigvæk ikke besvaret, saa ifald en expert,  af en type,  ligger inde med forslag/løsning paa at køre handlen igennem. Sætte pris paa! Forhaand Takker
Mik

peace
Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 15:07 #1
"description":"Customer not found","errorCode":3}
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2021 - 18:41 #2
Hvis du timer ud, så er det fordi de ikke gider dig som kunde - køb varen et andet sted.
Jeg er dog blevet timet ud hos Coop (skulle ud i køkken og se efter, hvad der manglede) - men der kan jeg bare logge på igen, og min indkøbskurv er bevaret.

Så prøv at oprette en 'kunde' begge steder, så de har styr på dine data i stedet for at du bruger tid på at indtaste alt hver gang. Og derefter køber du vare.
Avatar billede gh0stry Novice
25. september 2021 - 20:39 #3
Takker! for hjælpen . Gik osse op for mig for kort tid siden