Avatar billede ZeBa Ekspert
02. juli 2022 - 00:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Android - flytte rundt på apps

Ja, det er vistnok et pinligt spm, men jeg har aldrig fundet ud af at bruge min mobil.
Har lige købt en ny, og der ligger 3 apps sammen inde i en "mappe". Hvordan flytter jeg dem ud?
Og hvordan flytter jeg apps til forsiden, altså den, der kommer frem, når jeg klikker på knappen i midten i bunden?
Og hvordan flytter jeg apps den anden vej?
Please, lad være at grine af mig :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. juli 2022 - 01:16 #1
Og jeg spørger fordi når jeg søger sådan: "how to move icons on my xiaomi c10" så kommer der alt mulig andet end at flytte dem, og når jeg ser videos om at flytte på android, så opfører det sig totalt anderledes end det gør på min tlf.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. juli 2022 - 01:33 #2
Nu fandt jeg sgu ud af det - aner ikke, hvorfor det pludselig virkede.
Men nu har I da fået et billigt grin :)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2022 - 06:26 #3
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. juli 2022 - 11:56 #4
#3: Nej, jeg har opgivet