Avatar billede Besil Seniormester
02. august 2022 - 10:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Stofa SafeSurf og McAfee

Hej

Jeg har Stofa og åbenbart også noget SafeSurf, som jeg ikke har aktiveret eller sat mig ind i.

Men spekulerer nu på, om det kan erstatte McAfee, som jeg normalt bruger på alle vores enheder.

Hvad synes du?
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
02. august 2022 - 10:49 #1
Jeg har ikke selv afprøvet Stofas SafeSurf, men det ser umiddelbart ud til at være en god løsning, der dækker bredt. Om den er bedre eller ringere end McAfee, kommer an på, hvilke produkter de stiller til rådighed.
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
02. august 2022 - 11:02 #2
Antivirus fra Stofa er "f-secure"
Avatar billede Besil Seniormester
02. august 2022 - 15:00 #3
Hmm, så SafeSurf er kun så'n lidt mini-antivirus? 😒
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
02. august 2022 - 17:23 #4
Det lyder til at SafeSurf er antivirus + nogle andre ydelser.
https://stofa.dk/internet/antivirus-safesurf
Men hvis du er mest tryg ved McAfee i forhold til f-secure, så er det måske ikke en god idé at skifte.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
03. august 2022 - 07:27 #5
Du skriver at du har flere enheder.

Jeg ville prøve at udskifte McAfee med SafeSurf evt. på den maskine du selv sidder med, så du selv kan opleve forskellen. De lyder rent ens på papiret. Og der er jo penge at spare, da SafeSurf er inkluderet i dit abonnement. Syv Licenser er inkluderet fra start, men du kan få tilføjet ubegrænset antal enheder (inkl. Tablets og Smartphones), hvis du har brug for flere ved at kontakte Stofa.

Citat fra Stofas hjemmeside:
Du får automatisk syv SafeSurf-licenser, og du skal bare ringe til os, hvis du har brug for flere. Så kan du beskytte alle dine computere, tablets og smartphones - både Android og iOS.

Det lyder fint, hvis produktet er godt.