Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lebara

Er der nogle der har erfaringer med mobilselskabet Lebara? Kan se det bruger Telia og Telenor netværk. Virker det ordentligt? Synes jeg til det brug jeg bruger telefon til, ikke har behov for det abonnement jeg har nu hos Telmore til 109 kr om måneden.
Jeg taler under en time om måneden og bruger under 5GB data.
Avatar billede pgh71 Mester
15. september 2022 - 19:28 #1
Har brugt dem i årevis - helt uden nogen form for problemer.
Eneste negative er, at de som du jo selv skriver benytter dem Telenor netværk,
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2022 - 19:33 #2
Det er ikke, hvor meget du bruger, men dækningen i de områder, du er i.
Jeg har været på telia, og de gad kun den ene side af boligen. Så jeg har valgt der, hvor der er størst dækning. Mit er så det Plenti, som TDC/Telmore opkøbte. Jeg har fri tale, fri data (1 tb), ugeblade fra flipp, pling og wype, bøger (e- og lyd fra Chapter), samt fri musik fra telmore - til 249kr/md. Og jeg skifter ikke.
Hvis du hele tiden shopper nyt abonnement pga taletids pris, så taber du. Jeg ringer heller ikke meget ud - men jeg får alt det andet meget billigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 19:52 #3
#1 Tak for svar.
#2 Som jeg skrev i indledningen er det tale og data jeg har behov for. Fri musik har jeg gennem YouSee .
Avatar billede f-arn Guru
15. september 2022 - 20:26 #4
Mange tankstationer sælger Lebara kort med taletid og Data... Køb et og prøv det i en måned. Det er den eneste måde at finde ud af hvordan dækningen er hos dig 😏
Køb det kontant så du slipper for at skulle opsige et abonnement 😄

PS. Føtex sælger dem også
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2022 - 20:28 #5
#4 @f-arn Det kunne jeg jo prøve 😊
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. september 2022 - 21:12 #6
Jeg har brugt Lebara i 4-5 år, virker fint. Jeg har ikke haft udfordringer med produktet. Du kan som #4 nævner, starte med prepaid, og se hvad du synes. Jeg startede selv med prepaid, men er nu gået over til abonnement. Jeg har den billigste til 19,- kr. om måneden. Den indeholder 5 timers tale, og 5 GB data. Virker fint. Du kan se meget mere på Lebara hjemmeside.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2022 - 14:43 #7
Jeg har købt et taletidskort kort fra Lebara, så det er det jeg prøver på anden telefon jeg alligevel har liggende. Så må jeg se om dækningen er god nok her på Bornholm hvor jeg bor. Tak for alle svar.
Et alternativ kunne være Hallo som også bruger samme netværk som jeg bruger nu.
https://www.hallo.dk/mobilabonnementer/abonnementer.asp?fbclid=IwAR2P-qH7M3EW7GNFLqfTnCKMQogZ2ktzl42JNwGBdJuC3jcQL_9f7rvnXzk