Avatar billede Charlotte Mester
21. september 2022 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Yousee udbyder

Jeg leder efter en mail, jeg ikke kan finde. Er det muligt at én jeg har skrevet med, har kunnet slette en besked, så den også forsvinder fra min mail box?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2022 - 16:37 #1
nej
Avatar billede INK Ekspert
21. september 2022 - 17:01 #2
Du kan logge ind på din WebMail hos YouSee. Her kan du sikkert finde den.
Avatar billede kurtba Ekspert
21. september 2022 - 23:17 #3
Du har lige afsluttet en tråd med forsvunden mail, er det samme mail du nu efterlyser?
I den anden tråd bemærkede jeg, at det var en invitation, der forsvandt da du accepterede.
Det er almindeligt, at sådanne mails forsvinder, idet man ved at acceptere en invitation i stedet for flyttet invitationen over i sin kalender, så det er der man skal lede efter den i stedet for.