Avatar billede tobberjas Seniormester
06. oktober 2022 - 10:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tilslutning af Logitech MX keys tastatur

Hej.
Jeg har lige købt et Logitech MZ Keys tastatur, men har problemer med at tilslutte det via Bluetooth.
Jeg har prøvet at holde f1 inde i 3 sekunder, da det er det jeg formoder man skal gøre for at vælge den første enhed man vil tilslutte, men den kommer ikke frem.
Jeg har både prøvet at trykke på f1 imens modtageren er sat i min computer og hvor jeg har taget den ud.
Er der nogle, som kunne forklare mig, hvad man præcis skal gøre for at man kan tilslutte tastaturet til en Bluetooth enhed?
jeg er blind, så jeg kan ikke se billeder.
Jeg har både installeret Logi bolt og Logi Options på en Mac.
jeg har givet tilladelse til at den må bruge bluetoth, og jeg kan også se, at der står, at bluetoth er aktiveret.
Det er det store tastatur og ikke mini udgaven.
På forhånd tak.
Avatar billede valby Ekspert
06. oktober 2022 - 16:39 #2
Er du sikker på, at det er Bluetooth, og ikke en Logitech dongle?
https://www.logitech.com/da-dk/software/options.html
Avatar billede puren Ekspert
06. oktober 2022 - 18:58 #3
99,9 % af trådløse muse og tasteture bruger en dongle

og hvis det er dette https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/computertilbehor/mus-tastatur/tastatur/logitech-mx-keys-tradlost-tastatur/49357 så er der på anden sidste billede vis en dongle
Avatar billede valby Ekspert
07. oktober 2022 - 15:21 #4
Logitech MX Keys trådløst tastatur kan åbenbart køre på Bluetooth og Dongle.
Men ud fra mine erfaringer, vil jeg klart bruge dongle, den er meget stabil.
Ved install. af bluetooth skal man ofte bruge FN knappen + ?
Avatar billede tobberjas Seniormester
07. oktober 2022 - 16:21 #5
Tak for alle jer svar.
Jeg har fundet ud af at tilslutte tastaturet.
Jeg får seende assistance, hvis jeg får yderliger spørgsmål.
Avatar billede valby Ekspert
07. oktober 2022 - 16:33 #6
Tilsluttede du tastaturet med Bluetooth?
Jeg skal lige i Kvikly og hente et Logitech MX Keys trådløst tastatur, og går ud fra, at der medfølger en dongle, ellers bliver jeg sgu frustreret.
Avatar billede tobberjas Seniormester
07. oktober 2022 - 17:08 #7
#6 der medfølger en dongle,.
Avatar billede valby Ekspert
07. oktober 2022 - 18:51 #8
#7
Nemlig. Jeg har lige installeret det tastatur på donglen.
Husk at markere, at det er dig selv, som fik løst problemet. 😊
Avatar billede valby Ekspert
07. oktober 2022 - 19:55 #9
#8
Mange tak, men det er dig selv, som skal have den grønne løsning, Du fandt jo ud af det, skrev du i#5 😊