Avatar billede johnnylassen Seniormester
07. oktober 2022 - 18:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl... Ved start

Har en 3D printer. Kører win 10. Bruger en Cura slicer.
Tegner projekter i Thinkercad. Det har virket fint. Når jeg er færdig med projektet, trykker jeg exporter. Kan så vælge .stl file eller projekt. Normalt har jeg valgt stl og så har cura åbnet og projektet var så klar til 3d printeren. Men nu får jeg så en fejl hvergang jeg prøver. Jeg kan gemme som obj fil. Den kan jeg så trække ind i Cura sliceren.
Har afinstalleret, scannet, resat og geninst i alle afskygninger. Kan simpelthen ikke få det til at spille.
-------------------------------------------------------------------------------------------
cx_Freeze: Python erro in main script (trackback unavaliable)
Error in sys.exception No module named 'certifi'
Original Exception: No module named 'certi'

Tia Johnny
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2022 - 11:24 #1
Installer opdateret software for Cura Slicer?

Og installer seneste Python, medmindre hvis specifik Python skal have?
https://www.python.org/downloads/

-Jeg hopper af da jeg ikke ved meget om dette. Jeg håber du snart får løsning.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
13. oktober 2022 - 15:49 #2
Fjernede cura. Kørte ccleaner. Intet hjalp. Gik så manuelt på jagt på maskinen. Alt der havde noget med cura at gøre røg ud. Så jagtede jeg phyton. Der røg også en del ud. CCLeaner, genstart af maskinen. Så var der liv. Inst cura og alt virker nu som det skal.