Avatar billede ims Novice
10. oktober 2022 - 16:21 Der er 1 kommentar

Resultat af glemsomhed ved plantagt sletning af mails

Jeg har foretaget mig den mest ubegribelig dumme handling i forbindelse med sletning af mail´s.

Jeg startede med at overføre mails til papirkurv 3 gange med efterfølgende sletning hver gang.
Da den sidste del var overført til papirkurv, var der et program i Tv, som jeg ville se.
Ved programmets slutning, havde jeg glemt alt om sletning af mails og lukkede alle åbenstående programmer under et!!!

Resultat:  Papirkurv tom. – til gengæld står alle de sletningsdømte filer dobbelt hvor de før har stået.

- Er der kun den hårde metode med, at slette alle mails enkeltvis i løbet af, jeg ved ikke hvor lang tid? - eller har I en mere smart metode?

På forhånd tak.
Inge
Avatar billede kurtba Ekspert
10. oktober 2022 - 22:32 #1
Du skriver intet om, hvilket mailprogram du bruger, og så kan det jo være svært at vejlede.
Men generelt kan man vist i næsten alle mailprogrammer gøre det, at man markerer den første mail man vil slette, og så scroller man ned til den sidste, og så holder man Skift tasten nede, mens man markerer den sidste. Herefter bliver alle de mails som ligger mellem top og bund markeret og man kan slette dem alle på en gang.