Avatar billede nu_igen Professor
16. oktober 2022 - 19:49 Der er 9 kommentarer

Open office fra hvilken hjemmeside?

Hej. Jeg ville downloade open office, fordi jeg har fået en invitation med .opd fil.
Men bliver forskrækket over de mange muligheder. Ville downloade fra et dansk websted, “apache 0pen office “, men ikke til 64-bit windows.
Hvor henter jeg programmet ?
Avatar billede nu_igen Professor
16. oktober 2022 - 19:51 #1
Udskyld, det stod så småt, men filen er .odt.
Avatar billede INK Ekspert
16. oktober 2022 - 19:57 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2022 - 20:02 #3
Jeg vil klart anbefale du bliver på Libre Office. Jeg mener ikke Open Office opdateres mere.
Avatar billede Uvanga Ekspert
16. oktober 2022 - 21:05 #4
Helt enig med #3. LibreOffice opdateres jævnligt. Jeg har selv anvendt LibreOffice i mange år👌
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2022 - 07:45 #5
Fil endelsen .odt er understøttet af Libre Office Writer hvis det er et dokument du vil åbne. Jeg mener du har programmet hvis jeg husker rigtigt.
Hvis du skal sende dokument filer til andre så gem i .docx i stedet som alle kan åbne.
I Libre Office  Writer går du i funktioner- indstillinger og følger det der sker i billedet.

https://ibb.co/B3TGpr2
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2022 - 08:25 #6
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. oktober 2022 - 09:01 #7
Du kan også prøve Neat Office. Det åbner de fleste filer. Kan downloades fra Microsoft Store.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2022 - 10:43 #8
Hvad endte den her med??
Avatar billede nu_igen Professor
24. november 2022 - 19:41 #9
Det endte med at jeg konverterede filen på nettet. Når det har varet så lang tid, før jeg svarer her, er det fordi jeg har bøvlet med tomme sider i mit dokument. Det fik jeg svar på skyldes en tabel i slutningen af en side.

Tak for alle svar