Avatar billede Ulff Novice
08. november 2022 - 16:02 Der er 3 kommentarer

kan ikke logge ind på FB på min mine computer

Hej Computerworld.

Jeg har fået en ny bærbar computer, men jeg kan ikke logge ind på FB på den.
Jeg er logget ind på min stationære computer og har stadig adgang til min konto her. Jeg er altså sikker på at mail, kode og tel-nummer passer.

Når jeg forsøger på den nye bærbar får jeg beskeden: "Dem e-mail du har indtastet er ikke knyttet til en konto"
- Det ved jeg jo er noget vås, da jeg jo allerede er logget på på en anden computer.

Så prøver jeg "Find din konto".
- når jeg prøver at e-mail/tel. nr. får jeg beskeden "ingen søgeresultater"
- når jeg prøver bruger navn, får jeg beskeden "Vi kan ikke genkende din enhed"

Jeg tænker jeg skal have tilknyttet min FB konto til min nye com, men hvordan gør jeg det når den ikke vil logge mig ind, eller bare genkende min konto?

Mvh. Ulff
Avatar billede Ulff Novice
08. november 2022 - 17:06 #1
Problem løst.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2022 - 18:14 #2
Skriv lige hvad du gjorde og marker dette som løsning.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2022 - 10:20 #3
Selv om det er løst, kan du også benytte 'Downdetector' til at se om der er server nede status.

Det kunne se ud til at være omstændigheden baseret på diagrammerne:

https://downdetector.dk/problem-fejl/facebook/

https://downdetector.dk/problem-fejl/facebook-messenger/