Avatar billede ZeBa Ekspert
09. november 2022 - 02:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress viser tåbeligt

Pludselig ser en side i Wordpress s¨ådan ud, når jeg vil redigere den:

!-- wp:paragraph -->
<p><span style="color: #ffff00;">Terrible travel</span><br><span style="color: #ffff00;">Left home 3.30 and drove to Aalborg Airport. Waited 1 hour. 1½ hour to Amsterdam with little space for my legs. 4 hours in Amsterdam, falling asleep all the time. Several attempts to connect to Internet, and when I succeeded, my battery&nbsp;was flat – and airports do NOT provide outlets, or they hide them he best they can.</span><br><span style="color: #ffff00;">TERRIBLE flight to Panama City!</span><br><span style="color: #ffff00;">11 hours!</span></p>
<!-- /wp:paragraph -->

<!-- wp:paragraph -->
<p><span style="color: #ffff00;">Thought I had got a good seat at the emergency exit with lot of space to my legs. There was good space, but no window and what seemed to be a very narrow seat – difficult to explain. So as soon as I closed my eyes I got a strong claustrophobia, and I HAD to close my eyes and sleep, but then came that claustrophobia. So most of the

Hvad fanden er der galt????????
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. november 2022 - 08:08 #1
Har du misset at få < med når du klippede og klistrede? Eller mangler den?

!-- wp:paragraph -->
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. november 2022 - 21:28 #2
Har løst det