Avatar billede Randers93 Praktikant
11. januar 2023 - 07:54 Der er 3 kommentarer

Min MacBook starter op i gammel styrreprogram

Hej

Jeg har en MacBook pro fra 12, jeg installeret monterey på den men jeg er slukkede den og startede den op igen, starter den op i det gammel styrreprogram, kan i hjælpe ??

Vh
Avatar billede INK Ekspert
11. januar 2023 - 08:40 #1
En MacBook Pro 2012 kan ikke køre Monterey. Kan dog gøres med OCLP.
Hvordan har du installeret?
Avatar billede Randers93 Praktikant
11. januar 2023 - 08:53 #2
Jeg fulgte en vejledning på YouTube, jeg har ikke forstand på det desværre 🙈
Avatar billede INK Ekspert
11. januar 2023 - 13:36 #3
Hvilket MacOS er dit gamle styresystem? Er det High Sierra?
Du kan evt. installere Firefox og bruge det i stedet for Safari.