Avatar billede grzona Ekspert
13. februar 2023 - 21:57 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

unsurpportet video conf. deteced

har lige købt ny brugt computer og ville sætte den til. Men kom ikke længere en denne besked på skærmen. er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Attention: Unsurpported configuration deteced.

Action is required.

This computer has an add-in graphis card, but the monitor cabel is plugged into the integrated video connector.
To attach the monitor cabel to the add-in graphics card.

1. shut down the computer
2: plug the monitor cabel into the add-in craphics card connector.
This may requre a video adapter or a video adapter cabel.( provided with the system)
3. turn on the computer.

Jeg satte bare skærmen til i det identiske stik på den nye computer som jo virkede fint nok på den gamle...

nogen bud?
vh Peter
Avatar billede puren Ekspert
13. februar 2023 - 23:08 #1
hvis du læste hvad der stod så havde du også svartet

men hvis det kniber med fordi det ikke er dansk så er der en side https://translate.google.com/ der kan hjælpe med det

Bemærk: Ikke-understøttet konfiguration registreret.
Handling er påkrævet.
Denne computer har et tilføjet grafikkort, men skærmkablet er sat i det integrerede videostik. For at fastgøre skærmkablet til det tilføjede grafikkort.

1. Sluk computeren
2: Sæt skærmkablet i stikket til craphics-kortet. Dette kan kræve en videoadapter eller et videoadapterkabel.(leveret med systemet)
3. tænd for computeren.

puha det var svært
Avatar billede grzona Ekspert
13. februar 2023 - 23:24 #2
Puren

Så langt rækte min intelligens nu også.

Men jeg brugte bare det skærm stik jeg har på min gamle computer og der virkede det fint.
Så spørgsmålet er hvorfor det ikke virker med et alm skærm stik eller man skal ha et anderledes èt.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2023 - 23:24 #3
#1: Enig med 'puren'.

Det ser ud til at gpu som er ved PCIe adapter ikke er benyttet, men den på stationær skærm?

Eller gpu ved PCI sidder ikke som den skal eller mangler strømkabler.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2023 - 23:24 #4
#1: Enig med 'puren'.

Det ser ud til at gpu som er ved PCIe adapter ikke er benyttet, men den på stationær skærm?

Eller gpu ved PCI sidder ikke som den skal eller mangler strømkabler.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2023 - 23:25 #5
Eller gpu sat er ikke egnet til den du har sat.
Avatar billede puren Ekspert
13. februar 2023 - 23:30 #6
i din nye computer, har du et grafikkort men du har sat din skærm til i bundkortet og det er det den klager over og som den skriver du skal muligvis ud af købe en adapter til så du kan gøre det