Avatar billede Roki Praktikant
02. marts 2023 - 15:46 Der er 2 kommentarer

Ideer til et spil - skal udvikles i Unity og C#

På min uddannelse har jeg et fag, hvor jeg skal udvikle et spil i Unity og C# (Scripts skrevet i C#). Et færdigudviklet spil tæller som en eksamen. Det eneste krav er, at spillet ikke må  være 1:1 baseret på en eksisterende tutorial fra internettet. Underviseren må ikke være i stand til at finde spillet online.

Jeg har aldrig haft nogen supergod fantasi, så jeg kan slet ikke komme på ideer til nogle spil. Hvis nogen af jer har nogle gode ideer til et spil, må I meget gerne komme med dem. Det kunne også være godt, hvis I kan linke til nogle tutorials, som jeg kan bruge. Spillet må ikke være baseret på én eksisterende tutorial, men det må gerne være baseret på flere tutorials sat sammen til en ny spiloplevelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2023 - 19:22 #1
Avatar billede puren Ekspert
03. marts 2023 - 23:51 #2
tjaa spillet om at starte som youtuber er jo lavet det samme med at state op som spil udvikler men du kunne jo lavet spillet om hvordan man starter op som webcam model(sex spil(evt. håbe på det giver underviseren røde øre og en derved en bedre score til dig))