Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2023 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke komme in på DR Nyheder i Edge - men Chrome virker

Der er opstået et problem på min pc med Win 10. Når jeg vil ind på DR Nyheder, hvad enten jeg logger ind via Edge eller fra min indbakke med nyhedbrev fra DR, så kommer billedet i linket herunder op.

https://ibb.co/MCqL9QJ

Der er på forhånd sat flueben i rubriken "Nødvendige" De øvrige ønsker jeg ikke er aktive.
Når jeg klikker på "Tillad Valgte" blinker feltet brad og intet sker.

Jeg har prøvet i Google Chrome, og der er ingen problemer.

Er der andre her på eksperten der har/har haft  samme problemer hører jeg gerne om det, og ikke mindst hvad der kan gøres for at afhjælpe problemet.

På forhånd tak.

Mvh.
Erik Hg
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2023 - 16:45 #1
Kører du med samme tilføjelser på begge browsere?
Prøv evt at deaktivere tilføjelser på Edge og se om du så får lov?
Slet evt. også coccies og historik på Edge.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
28. april 2023 - 18:27 #2
Samme problem i Firefox. Efter sletning af DR's cookie accepterede den Nødvendige.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2023 - 19:42 #3
Jeg sletttede cookies i Edga, og nu fungerer det igen👍
Der har mærkeligt nok ikke tidligere været problemer i hverken Edge eller Chrome. Det var først i går torsdag 27/4 det begyndte i Edge.

Takker for hjælpen - I får begge to, jeres svar markeret som løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2023 - 07:02 #4
Velbekomme Erik :-)