Avatar billede eliot Juniormester
24. maj 2023 - 18:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Error code 255,0,0 ved scanning med Canon 633cdw

Hver eneste gang jeg prøver at scanne fra min Canon MF 633 CDW printer får jeg feljkoden 255,0,0 Jeg bruger Canon Scan Utility programmet. Hvis jeg prøver at scanne direkte fra printeren og vælger til computer, siger den tilslut computeren. Det er over wifi net og jeg kan sagtens printe og åbne Fjern UI og indtille ting i printeren. Men scanne det kan jeg ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. maj 2023 - 18:55 #1
Jeg har fundet et link. som  jeg håber kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=oap1EADKP78
Avatar billede eliot Juniormester
24. maj 2023 - 20:18 #2
Jeg skal være ærlig og sige at jeg kan simpelthen ikke følge med i den video. Jeg havde set den før, men det går for stærkt for mig uden nogen form for forklaring, Sorry
Avatar billede eliot Juniormester
24. maj 2023 - 20:26 #3
Jeg har nu reinstalleret både driver til printeren og scannersoftwaren, og på magisk vis virker det nu for første gang i flere år :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. maj 2023 - 21:03 #4
#2 - Det kan jeg godt følge dig i. Jeg har også i flere tilfælde haft besvær med at følge med i vejledningerne, også pga. talen oftest ikke er på dansk, men også på engelsk, hvis det er en person, der kommer tydeligvis ikke kommer fra et engelsksproget land, der taler.
Men godt at du fandt en løsning. Det er en dejlig fornemmelse når tingene lykkes.☺