Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2023 - 15:37 Der er 2 kommentarer

Login sikkerhed

Hej Computerworld Eksperten
Mit spørgsmål drejer sig om følgende; Jeg er medlem i en organisation, og min medlemsside er personlig og ligeledes er min kode dertil. I over et år har jeg haft problemer med min personlige medlemsside, problemer der ikke tidligere har været noget af. Når jeg klikker ind på hjemmesiden og inden jeg logger ind, giver siden sig ligesom "et lille ryk" til siden efter 1 til to sekunder. Så logger jeg ind og nu starter det virkelige problem - jeg vælger nogle emner til en venteliste jeg er på. Da jeg så klikker på den endelige færdig gjorte venteliste, er emnerne i vandrette kolloner (og ikke som normalt i lodrette kolonner, hvor jeg tidligere kunne scrolle ned i emnerne) - og de er i dobbelt form, dvs, de er uanset om det er et enkelt emne eller to eller flere, dobbelt op af dem, og emnerne er vanskelige at swipe til siden, i det de ligesom ikke vil rykke sig.  Sommetider vises min personlige side normalt, men det er yderst sjældent. Jeg har indtil for nylig haft free antivirusprogram, men har nu opgraderet og tillige fået vpn. Da jeg troede det ville løse problemet. Det har det ikke gjort, det er stadig det samme. Jeg er af en opfattelse, ud fra personlig  oplevelse, at der er uvedkommende der har adgang til min personlige side, Og dermed er logget ind når jeg er. Jeg har gentagne gange ændret kodeord, men intet hjælper på problemet. Jeg har kontaktet organisationen, men de kan ikke hjælpe, andet end de forsikrer mig om at ingen har adgang til min personlige side og mit personlige kodeord. Men jeg har ingen tillid til det. Kan Eksperten hjælpe? Hvordan lyder det for jer? Hvad kan årsagen være? Jeg bruger hertil en samsung s6lite ipad, og har yousee internetudbyder,  det skulle ikke være relevant, men nævner det bare.
Jeg håber meget på nogen kan være behjælpelig...
Tusind tak
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
19. juli 2023 - 18:31 #1
Først og fremmest ville jeg slette browserens cache, for at se om det løste noget. Hvis ikke, så prøv at installere en anden browser, og se om det er de samme problemer.

Herefter... Prøv fra en anden tablet eller en pc.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2023 - 19:18 #2
Hej
Tak for din besvarelse
Jeg har forsøgt alt det ovenstående, men uden held med det. Jeg har een tablet, og det er den jeg benytter.

Ellers tak for dit svar..